مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 08:272022-05-29سياسي

گفت وشنود| مورچه دروغگو!


آقای فیاض زاهد یکی از مدعیان سینه چاک اصلاحات طی مقاله ای در روزنامه زنجیره ای اعتماد، نوشته است حد اکثر اختیارات دولت بین 15 تا 20 در صد است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان در ستون گفت وشنود یکشنبه 8 خرداد نوشت: گفت: آقای فیاض زاهد یکی از مدعیان سینه چاک اصلاحات طی مقاله ای در روزنامه زنجیره ای اعتماد، نوشته است حد اکثر اختیارات دولت بین 15 تا 20 در صد است! گفتم: با این حساب دولت روحانی و دولت رییسی هر دو معجزه کرده اند! روحانی با همین 15 درصد اختیار این همه ویرانی و خرابی و خسارت به بار آورده و معجزه دولت رییسی آن است که با همین 15 درصد اختیار و فقط طی 9 ماه، این همه دستاورد و آبادانی و خدمت داشته است.

گفت: باید پرسید اگر اختیار دولت 15 درصد است چرا مدعیان اصلاحات برای رییس جمهور شدن این همه زور می زنند و آسمان و ریسمان را به هم می دوزند؟! گفتم: این آقای فیاض زاهد با اینکه رشته تحصیلی ایشان تاریخ است در دولت آقای روحانی بدون کمترین تخصصی مشاور ارشد وزیر کار، وزیر صمت، سازمان کشتیرانی، سازمان بهزیستی و.

بوده است و.

! گفت: یعنی آن 15 درصد اختیار دولت سابق هم صرف امتیاز دهی به نور چشمی ها و بله قربان گوها شده است! پس این آقا با این کارنامه و این عملکرد چه می گوید؟! گفتم: از یارو به عنوان معما پرسیدند؛ سه تا مورچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وشنود| مورچه دروغگو!

گفت وشنود| مورچه دروغگو!